Monday 27 May 2013

Surprise Surprise

Assalammualaikum


Kali ini saya mendapat kejutan daripada pelajar-pelajar saya. Maklumlah hari-hari terakhir bersama pelajar. Terima kasih buat pelajar tingkatan 2 Noble kerana sanggup bersusah payah untuk saya. Saya sangat hargainya. Sebenarnya tak perlu awak membazir duit untuk saya, saya tak minta semua itu.

Ye, mungkin perkenalan kita singkat tapi cikgu mengucapkan terima kasih diatas segala memori kita bersama. Malu sebenarnya bersama awak semua kerana saya masih baru lagi dan tak cukup ilmu di dada untuk ajar awak semua.

Jika nanti awak jumpa saya di lain masa dan tempat tegurlah saya. Dan saya pasti akan senyum kembali kepada awak semua. Belajar rajin-rajin! Selamat maju jaya!












1 comment:

fadbtb said...

kenapa anak murid lg tinggi nh cikgu?