Friday, 18 November 2011

TRAGEDI LAGI

Hujan yang lebat menyebabkan kereta avanza kepunyaan mamaku "excident".serius aku sangat terkejut!!ya Allah aku bersyukur masih bernafas:).bukan kereta aku sahaja tetapi kereta di belakangku juga terlibat.


5 buah kereta terlibat!!abis kereta avanzaku kerana hentaman dari belakang dan avanzaku telah menghentam kereta di depan.mujur kereta import tak macam kereta proton dibelakangku hancur!!sebenarnya nak nangis..oke!aku sangat marah kat kereta depan kerana berhenti mengejut tiba-tiba.itu pun ayahku telah tekan brek sepenuhnya.

Apakan daya kuasa tuhan tidak ada siapa yang tahu.aku sangat sedih kerana ayahku terpaksa keluarkan duit lagi untuk kereta.ahad ini perlu keluarkan duit lagi untuk pembelajaranku.ayah!akak nak tangguh belajar satu sem la..akak rsa berat hati pula:)sobsob..

1 comment:

.Aku. .KaKi. .RaYau. said...

eh??? naper kak sarah xtaw pon pasal ni patitin??... but believe me Allah sgt syg family anda.