Thursday 17 November 2011

Dimana bumi berpijak di situ langit dijunjung

    Bangun pagi mula-mula tengok handphone "alarm" berbunyi.Saya tengok ada tak mesej dari sayam saya tapi takda :(, sungguh sedih.Saya mula kemas barang barang kerana panggilan UITM telah kedengaran.Saya akan mulakan kelas yang cukup padat pada hari isnin ini.Semangat untuk berjumpa pensyarah  yang cukup kacak dan kelakar,Itula pensyarah sains sukan yang selalu menjadi pujaan untuk kos lain tapi tidak saya kerana bosan hari-hati tengok muka mereka..hehe.

   Saya rindu kawan kawan saya yang suka berlagak "macho" kerana mereka juga yang membuat saya ketawa.saya rindu nak gaduh dengan "classmate" yang cukup menguji kesabaran dan paling penting saya rindu nak pergi karoke!!hahaha

  Saya sudah berada di semester 3.Subjek yang menarik untuk sem ini ialah "track and field".Saya cukup kecewa kerana tiada basikal!!:( . Saya kena masuk gim tiap pagi selasa,aduhai abisla lemak-lemak saya kekurangan,macamana nie???
       
   Saya akan belajar bersungguh-sungguh untuk semester ini supaya dapat dekan lagi:) yeah!!

   Hidup sains sukan untuk negara!!


No comments: