Thursday 27 September 2012

exAM kEmbALi LaGi

Bismilahirahmanirahim


Minggu ini sudah mula 'study week' bermaksud minggu depan sudah mula 'final exam'. Ya ALLAH takutnya dan gementar bila orang semua sibuk bincang tentang jadual 'exam'. Aku harap ketenangan dan ketenteraman hati semasa menjawab 'exam' nanti.


 Doaku padaMU:

Ya Rabbi , Engkau bukakanlah pintu hatiku dalam memdalami ilmu-ilmuMu,
Berkatilah segala ilmu yamg aku perolehi,
Ya Allah., kuatkan mindaku dan hatiku dalam mengingati segala apa yang aku pelajari,
Sesungguhnya kejayaan aku adalah rezeki yang aku perolehi dariMu,
Berikanlah juga ketenangan hati kepada teman-temanku,
Dan moga kami dapat jawab semua soalan dengan mudah Ya Khaliq,
Ya Fatah, bukakanlah pintu-pintu rezeki di langit dan di bumiMu
Hanya Engkaulah yang aku sandarkan dan  harapkan.
Amin ya rabbalalamin...




Kejayaanku adalah hadiah untuk keluarga tercinta




No comments: