Sunday 22 April 2012

my bucuk


ALLAH telah  memberiku seorang teman yang punyai hati sesuci dia. ya,aku bersyukur di atas segalanya.kau seorang yang comel,ayu,baik,pemurah,jujur dan ikhlas..terima kasih kerana sudi menjadi temanku NUR SYAMIM BT ISMAIL...kadang-kadang aku telah lukakan hati kau juga tanpa kusedari.gurau-gurauku hanya untuk menghilangkan duka nestapa...


Jika mungkin engkau pernah mendengar mantan pacar itu umum untuk dunia. tapi Tidak akan pernah ada kata bekas untuk seorang sahabat...

Sahabat kau temaniku disaat aku bimbang. Berbagai petunjukmu kau tawarkan, bantuan dan pikiran kau bantu aku, setiamu sungguh luar biasa...

Sahabat takkan pernah ada keributan diantara kita, dan jika memang itu ada ibarat kicauan burung yang menghias pagi dan terlupakan esok hari.

5 comments:

syameemimis said...

tq syg... huhuh... terharu aku baca nie.. erm... ko pon sahabt terbaik aku....

whenmyheartspeak said...

like2

whenmyheartspeak said...

like like

whenmyheartspeak said...

like like

syameemimis said...

wah.. trharu.. hehehe...