Thursday 2 February 2012

pemahaman

makin hari makin rumit aku rasakan.saya perlukan perjelasan yang sangat terang.berpasangan tidak salah tapi bagaimana perhubungan itu berjalan lancar.mungkin bagi awak saya seorang yang sangat 'complicated'.tapi saya boleh faham awak jika awak bagitahu keadaan yang sebenar.


susah untuk awak susah juga untuk saya.saya ingin memahami awak sebagai seorang kawan bukan sebagai kekasih.kadang-kadang kita terlalu mengikut kata hati dan ego masing-masing.saya dah penat dengan ini semua.bilakah akan selesai??setiap orang ingin bahagia begitu juga saya.


sudah lama saya derita begitu juga awak.hari tak semestinya cerah dan ribut tak semestinya memusnahkan apa yang dibina.saya harap awak bahagia tapi tolong jangan menyeksa saya.saya sangat berharap ingin menjadi kawan awak.dimana tempat awak mencurah ketidakpuasan hati,gembira,sedih dan segalanya.


jangan menganggap saya ini tidak boleh jadi seperti itu.bolehkan awak berterus terang daripada pendam sahaja??.kau sedih aku juga sedih


saya harap sinar bahagia akan tiba.

No comments: